جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
مدرسی یزدی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

دست‌های به خون آغشته دشمنان اسلام و بشریت، جنایتی دیگر بر رشته جنایات بی‌شمار خود افزودند و با بی‌شرمی و هتّاکی، مهمانی عزیز و مجاهدی بزرگ را در دل شب با نامردی و توحّش به شهادت رساندند.

هنیه قهرمان از شهادت در راه اسلام و آزادی قدس باکی نداشت، او جنایات صهیونیست‌ها را در هر صبح و شام نظاره می‌کرد، او می‌دید که چگونه هزاران‌هزار نفر از جمله فرزندان و نزدیکان او توسط خون‌آشامان صهیونیست بی‌رحمانه درو می‌شوند و می‌دانست که خود او نیز چون سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای بزرگوار، از اهداف اصلی این نابکاران است و درعین‌حال شجاعانه به راه خود که راه آزادی قدس شریف و ملت فلسطین از چنگال وحشیان صهیونیست است، ادامه می‌داد.

صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها خصوص آمریکای بی‌آبرو بدانند که با این ترورها، مردم فلسطین و جبهه مقاومت و آزادگان جهان از حرکت باز نخواهند ایستاد و بر عزم آنان بر مقاومت افزوده خواهد شد، زیرا بیشتر یقین خواهند کرد که هیچ راهی جز مقاومت ندارند.

همچنین جنایت صهیونیست‌ها در بیروت و موشک‌باران مقرّ عزیزان حزب اللّه و شهادت فؤاد شکر و نیز حمله به مقرّ مجاهدان فداکار عراق، همه این پیام را به عالم اسلام مخابره می‌کند که صهیونیسم و حامیانش راهی جز مقاومت برای ملت‌ها باقی نگذاشته‌اند و ملت‌ها باید با شجاعت و درایت و فداکاری و شهادت، در برابر این متجاوزین ستم‌پیشه مقاومت کنند و تا محو کامل رژیم جعلی از پای ننشینند و به حول و قوه الهی آن روز دیر نیست، أَ لَیسَ الصُّبحُ بِقَریب!

مسئولین امور امنیت نیز باید متناسب با فناوری‌های روز و با طرح‌ها و روش‌های کارآمدتر وظایف خود را دقیق‌تر و قوی‌تر به انجام برسانند.

اینجانب این مصائب بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیّ‌عصر(عج] و مقام معظّم رهبری مدّ ظلّه العالی و مردم رنج‌دیده غزّه و لبنان و همه امت اسلام تسلیت گفته، از خداوند بزرگ پیروزی جبهه اسلام را بر کفر و نفاق خواستارم و از درگاه او می‌خواهم همه شهدای راه حقّ و خصوصا شهدای اخیر و شهید مهمان، اسماعیل هنیه قهرمان و همراه ایشان را به فضل و رحمت بی‌پایان خود متنعّم نموده و به بازماندگان آنان اجر جزیل و صبر جمیل عنایت فرماید.

سید محمدرضا مدرّسی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha